Till death do us part

 
 
Välkommen kära läsare till en natt av Skräck!!

Här är då jag. Färdig sminkad, klädd, nerblodad, och jävligt REDO för kvällens bravader. För er som inte ser (vilket jag antar att ni alla nog gör) så föreställde jag död brud. Jag blev halshuggen då jag skulle sno pengar till brölloppet av en gammal gubbe. Han hade en vass kniv, den jäveln.


I'mma haunt you in your dreams!!
Min brudgum (och bästa vän) Jens.

Jens hade fixat mitt hår såhär fint. Jag älskade det!
Slöjan på!
Påväg in till stan för en natt i skräckens anda.


Framme på puben, jävligt ölsugna.
Där stötte vi även på en zombie! Vid namn Aina.

Och en docka, Carro.
Ida och Jonathan var också med! såklart.
Det var spelning också, Döds metal. Det tyckte Jens var sådär...
Till death do us part.

En väldigt lyckad kväll var det! Slutade hemma vid 3 tiden för mig och Jens, då Jens städar handfatet i badrummet från allt blod och jag slafsar i mig ägg och bacon. Jävligt gott, jävligt värt. Sedan somnade vi så fort vi la huvudena på huvudkuddarna och så var denna halloween över.
 
I had an amazing evening yesterday at the halloween party. As you can see, I was a dead bride. And I really enjoyed it ;) Frankly, I loved it. My best friend Jens were my my groom, and we got a lot of compliments on our outfits. I want halloween every single day of the year!!
 
pics: some of them are mine and some others Ainas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0