A fairytale about two best friends, London 1963

 
 
Här kommer första delen från ett litet projekt jag hade i somras då jag fotade mina två älskade vänner Else och Ida i 60-tals tema. Jag vet att sminkningen blev ganska så bajs, jag är inte den bästa på det där om vi säger så... ;) nästa gång får jag hyra in en makeup artist (HEHE)... om jag vore rik så..
Jag döpte projektet till "A fairytale about two best friends, London 1963"
Vad tycks?
 
 
Mer får ni se ikväll eller imorgon
 
 
The first part from my little photo project I had this summer. I took photos of my two lovely friends in a 1960's theme. What do ya think?
You'll see more photos tonight or tomorow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0