Latest instagram

 
 
Min söndagsutsikt!
Lite mer utsiktMin vägg!
Bebis tjockiz Jossan
Dagens middag, tacos. På en Tisdag! Super gott.
 
 
 
Idag har jag jobbat en sväng, samt raderat bilder, låtar, ja precis ALLT som har med honom aka idioten att göra. Det känns så jävla bra. Sagta med säkert ska han tyna bort ur mitt minne, för alltid. Nu ska jag blicka framåt i livet och bara umgås med folk som får mig att må bra, och aldrig någonsin spendera tid med ett kräk som honom. Även om han var världens snällaste så det är ju svårt att föreställa sig att den personen som är snällast egentligen är ett svin. Skenet bedrar, minst sagt. Nåväl, nu är han borta och nu ska jag aldrig nämna honom igen. Skönt!
Hoppas ni har haft en fin tisdag!
 
Today I've been working, deleted pictures, songs, exactly evertything that reminds me of the him, feels so nice! Hope you guys had a lovely tuesday!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0