Suktas

 
 
Herre min je (skriver man ens så?) vad trött jag är. Denna kost ändring samt träning har gjort mig helt utmattad. Men på ett bra sätt. Man mår ju bra liksom. Jag har sådan himla lust att skriva saker nu för tiden, och jag känner att jag på gamla bloggen inte gjorde det så mycket. Jag mer la upp bilder och inspirationsgrejer (vilket också är kung) men ja jag vet inte. När jag läser andras bloggar så gillar jag när dem är lite personliga i alla fall. Massa bilder men ändå text, berätta om ditt liv kärring!! typ. Så jaha, vad händer annars då? Inte mycket. Jag längtar som fan till halloween, vet precis vad jag ska klä ut mig till. Kommer bli fucking awesome. Annars så har jag suttit och gått tillbaks i arkivet på denna blogg: http://monkinodraw.blogspot.se/ och jävlar vad jag har blivit inspirerad! Moa är fan kung på att måla, vill också vara så duktig. Men, som hon själv sagt "man ska aldrig tänka att man är dålig".. så jag ska sluta med det. Men jag ska utöka mina skills och bli BÄTTRE. Ska jag väl säga då. Förövrigt vill jag också ha en sån här fin liten studio som hon har, med alla möjliga målarsaker och pyssel grejer. Åh, vill flytta till något större så jag kan fixa det.

 
1. jag vill också ha en sån där fin lägenhet. 2. jag vill oxå ha en jävla rund säng! det ville jag först när jag var 13 typ, men nu vill jag igen. ge mig ge mig ge mig. tack på förhand. 

ps. moas kompis åsa:http://pappersarbete.blogg.se/ har ju oxå en fantastisk blogg, dessa tå kvinnor e ju så schnögga oxå. 
 
I would love to have a bigger apartment so that I could make a little studio were I could paint and do other things. Just be creative! which I love. I found these pictures on Moas beautiful blog: http://monkinodraw.blogspot.se . I would love to have an apartment like that. And a round bed, I WANT.

ps. Moas friend has an amazing blog too, these girls are just too pretty: http://pappersarbete.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0