Två drömmar från 20-talet

 
När jag såg dessa klänningar på Monkinodraws blogg så började jag dregla på skärmen och drog handen längst den för att jag ville nudda de fina tygerna, jag ville kräkas och gråta på samma gång, JAG VILL ÄGA DESSA. Detta kanske är de finaste klänningarna i världshistorien (iaf som jag någonsin skådat) och jag skulle på riktigt vara den lyckligaste på jorden om jag hade dem i min ägo. SNÄLLA GUD?! De får mig att tänka på nyår! Tänk å bära någon utav dem på nyår! eller när som förövrigt jag skiter i när, men på nyår skulle vara extra fint. I en gammal lägenhet i Paris med ett glad champagne i handen och utsikt över eifel tornet. Yes.please.
 
When I saw these dresses I wanted to puke and cry at the same time. Must be the prettiest dresses I've ever seen. I would totally be the luckiest person alive if I had them in my wardrobe. GOD PLEASE?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0