When sunday morning rises

 
Hej darlings! Vilken lördag det blev. Madde kom ju hit på fika, sen skulle vi skiljas åt. Hon skulle på middag hos vänner och jag skulle träffa upp mina arbetskollegor för att fira tjejen vi jobbar med som fyllde 20. Åt middag och hade det almänt trevligt. Sen föreslog Madde att vi skulle ses igen så att hon kunde bjuda mig på en öl på nåt trevligt ställe. Fan jag skulle ju sluta dricka öl. Men ölen hade övertaget igen!!! haha. Vi möttes upp i stan iaf och sen så råkade vi springa in i Maddes sjukt snygga brorsa Jonas och hans vänner så vi drog tillsammans med dem till Pet sounds. Där blev vi serverade öl av Jonah (från idol något år tydligen) jaha jahaa. Sen drog jag och madde vidare till Söderkällaren för att till sist avsluta på Strand, nej just det! VI skulle gå in där men hamnade på något kasst ställe brevid. Hjälp. Är lite rädd för det stället, och människorna som var där.... oh my god. MEN, vi hade en as bra kväll/natt iaf, kom hem runt halv fem så nu är jag DÖD. Men det e bara å göra sig redo för ett natts pass på jobbet. Wish me luck...
Tog inte så många bilder igår tyvärr, faktiskt bara dessa två. Enjoy
 
 
What a great saturday evening! I had dinner with my work collegues and the girl we're working with (she turned 20), super cosy and fun. After that I met my friend Madde again and we went to several pubs/bars and had an amazing saturday night/evening. Didn't take many photos I'm afraid. How was your saturday?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0