Charity LOOKING

 
 
Hej fina! Idag var jag och kikade på läkarmissionen här i Vällingby. De har ju flyttat till en större och mycket fräschare lokal. Och gud vad det fanns mycket mer fina grejer! Tom pälskappor hade dem, de har jag aldrig sett på läkarmissionen. Titta bara denna fina:

Denna var också himlans fin tycker jag! Fan att inte pengarna finns.
Men sen då! då hittade jag min drömlampa. Precis en sådan jag har letat efter since forever. Och pengarna finns fortfarande inte, JAG DÖR!!!!!!! gick med gråten i halsen därifrån, typ. 

I went to a charity shop today called "läkarmissionen".. Found a nice fur coat, another coat wich I love and... AND the lamp of my dreams! The one I've been looking for forever. It stood there right in front of me! I'm so in love. But I didn't have any money so I couldn't buy it. Went home crying!
 
/Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0