En rhytm'n'blues Torsdag

 
 
Igår jobbade jag en sväng, drog hem och pudrade näsan och tog mig sen in mot stan.

Egentligen var jag mer såhär taggad. Mitt 'exited face'

Mötte upp Ammelie som var såhär taggad och vi drog till Underbara bar...

....för att se Joe and the Hornets! de var lika bra som sist jag såg dem, om inte bättre!
Och titta vad jag fick med mig! Nu måste jag bara skaffa mig en gammal fin vinylspelare. Vilket jag har tänkt göra i sisådär hundra år. Fin torsdagskväll helt enkelt!
 
I went in to city yesterday to meet Ammelie, we went to 'Underbara bar' to see Joe and the Hornets. They were awesome, as usual. Lovely thursday evening!
 
/Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0