Photos from my week end

 
 
Hallå i stugan. Här var det tomt. Men nu skriver jag för att tala om att jag lever (sort of), hehe. Min helg har sett ut såhär: 
Jag var på bio med Jessicka i fredags och vi såg Paranormal activity 4, inte alls så dålig som alla tjatar om. Men inte super bra heller. Här går jag lös på popcornen (som ni ser).. jag som inte ens gillar popcorn. Men har man inte ätit en endaste sockerbit/snacks/chips bit på 5 veckor så blir man djurisk av sig. typ

fina biosalongen i vällingby! Älskar bilderna på de gamla skådisarna.

Jag har kollat på dokumentär om Vivien Leigh, himskans intressant och oj oj sicken skönhet hon var! smalt lite
Dreglat över fina 20 och 30-tals toalettbord som detta. EN vacker dag ska jag hitta det perfekta!! Letar som en tok. Ingen som har ett till salu?! 
Har även kikat på gamla filmer som Grand Hotel och dreglat över deras fina kläder, och Greta Garbo i sig självklart. Och Joan crawford.
Även vart inne på ebay och etsy som en tok och kikat på kläder och annat krims krams (vilket jag gör typ varje dag men iaf) kolla bara på denna från 20-talet!

Har ni haft en bra helg?
ps. gillar ni min nya header? hehe
 
 
I've had such a nice week end, went to the cinema with jessicka, watched documentaries about old movie stars, drooled over 1920s and 1930s dressingtables, watched Grand hotel and drooled again over their nice clothes, and drooled a bit more while searching for nice things on ebay and etsy. 
 
/Josefine
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0