A new start

 
 
Hej Hej! Josefine heter jag. Jag har nog haft sisådär tio bloggar i mina dar. Nu var jag tvungen att byta igen då jag blev galen på blogger. Man måste tydligen betala för att lägga upp så mycket bilder som man vill, jag hade tydligen använt upp allt mitt uttryme. Jag älskar verkligen att blogga, men att betala för det. Nä, där går min gräns.
Så, här är jag nu då. Och vem är jag? Jag är en tjej, kvinna, lady på 23 år (snart 24, hjälp!) som bor i Stockholm, i en liten etta. Jag är en kreativ själ och älskar foto, konst, att skriva, film, musik, tatueringar och mitt största intresse: VINTAGE. Jag är besatt av allting från slutet av 1800-talet till 50-talet. Jag känner att jag befinner mig i en del av mitt liv då jag verkligen trivs med den jag är. Jag har kommit hem, eller vad man ska säga. Önskar att jag började intressera mig för vintage tidigare i mitt liv bara. Då jag håller på att bygga min drömgarderob. Tyvärr krävs det ju pengar till det, och det kanske man inte alltid har så mycket av. Jag jobbar i alla fall på det. Jag vet inte om detta kommer bli en blogg som handlar om vintage mer eller om jag kommer slå ihop min andra blogg (där jag lägger upp mina foton, poesi och så) här också. Det återstår att se vad som kommer att hända här. Det vore roligt om ni ville följa med på denna resa, tillbaks i svunna och fina tider.
Bloggen är väldigt matt och tråkig just nu och inte så färgglad, men det kommer det bli ändring på sedan.
 
Hey! I am Josefine, a 23 (24 soon :O) year old girl from Stockholm, Sweden. I've had about ten blogs in my life, and I had to change blog domain AGAIN as I hate blogger at the moment. I don't wanna pay to blog, that's it. So therefore I'm here now. My main interests are: photography, painting, writing, films, music, tattoos but my passion in life: VINTAGE. I love everything from the end of the 18th century till the 50's. I hope you want to follow me on my little trip back in time. And I'm sorry for you old readers, for changeing my blog, again.
 
ps. the blog looks quite boring and none colorful, it'll be prettier later.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0