Latest instagram

 
 
Igår jobbade jag en sväng och vi drog på Cosmonova och såg en film om havet. As kul och häftigt. Älskar fan cosmonova!
Kikade lite extra på min outfit som jag ska bära på lördag då det är dags för rocket room
Ett annat event jag också är as taggad på att gå på! Massa roliga grejer som händer i höst! Can't wait!!
Och sist men inte minst, fick ett paket på posten idag!!!!!! säger bara: LYCKA!! Nu ska här fotas igen. I swear.
 
Photos of what I've been up to the last couple of days, sort of. 1.Thats me at cosmonova, best place! 2. My outfit that I'm going to wear on saturday while I'm going to rocket room 3. Another nice event coming up! Whit autumn is going to be amazing! 4. I got a package today. AHHH HAPPINESS!! I can take real photos again *dying*
 
/Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0