When he touched my shoulder I got goose bumps

 
Hej mina kära! Idag har jag rännt runt sisådär överallt. Jag har varit på lägenhetsvisning, en skit fin etta på 30kvm, på elfte våningen och med sjuk utsikt! Man såg ända till mälaren :) jätte fint. Större än lägenheten jag har nu, och jag vill så så ha den! Men inte en chans då jag  var sist i kön :( Köket var också fint, liten kokvrå men man får plats med ett litet bord och några stolar. Och det är ett jätte stort fönster där med den underbara utsikten. Där vill jag sitta och käka frulle liksom, KUNG. Oh well, annars har jag kikat på en kamera som jag kanske ska slå till på, käkat lunch med morsan och även ritat. Jag älskar att rita och just nu är jag i ett "rit mood".. haha.
Ritade även min header, you like? Japp, det ska föreställa mig även om jag inte har riiiktigt så rött hår. 

 
I've been loking at an apartment today, it was beautiful! After that I had lunch with my mum. And I've been spending my friday evening drawing a bit. I made my new header, yep.. it's suppose to be me. Even though I haven't exactly got that red haircolor. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0