Sugar, oh sugar

 
 
Idag hade jag en randig blus på mig, den är fin.


Sen så firade jag att jag inte rört en sockerbit på fem veckor genom att vräka i mig munkar och dyl (nej allt detta var inte till mig) hujedamej, då skulle jag behöva magpumpas!


mmmm choklad! skoja inte vad jag njöt. 
Nu mår jag mest illa och vill aldrig röra socker igen, så det ska jag nog låta bli med! Iaf tills om en månad då jag blir sådär dunder sugen igen (om jag blir det, let's hope not. fingers crossed)
 
Today I've been celebrating my 5 weeks without sugar... by.... eating a lot of donuts! smart..eh? No, all those donuts werent for me only. Thank god. It was soo good, but now I feel sick and I don't wanna touch a piece of sugar again!
 
/Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0