Fin torsdag.

 
 
Hej darlings! Idag har jag flängt runt hela dagen känns det som. Jag åkte in till stan för att gå på buttericks och köpa nödvändigheter inför lördagens halloweentillställning, kom därifrån nöjd. En trött och osminkad Jossan:
Sen besökte jag Old Touch (som är min favorit butik all times) där jag spanade på fina skor som dessa:
Och dessa fina! Som jag har sett där tidigare. Älskar dem men de är alldeles för små för mig. 

MEN, sen såg jag den här hängandes på väggen väntandes på mig. Provade den och den satt som en smäck.

Jag är kär! titta på de fina detaljerna :) Den ska jag ha när jag och Kim ska på Rocket Room nästa helg tänkte jag. Då ska jag fan klä upp mig delux, länge sen! oh yeah. Förövrigt får jag alltid rabatt när jag handlar på Old Touch nowadays, stammis... någon? haha


Went to Old Touch today (my favourite shop) and saw these cute shoes! I fell in love. And I came home with this beautiful blue dress! I'm so in love with it. Gonna wear it next week end when Kim and I are going to Rocket Room.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0