Halloween 2012

Som ni vet så är halloween min favorithögtid (jämte med jul). Jag tycker det är en väldigt mysig tid på året, det är kallt ute, det här HÖST (som jag också älskar), och jag är ju galen i skräck och har alltid firat halloween på det "läskiga" sättet. Egentligen kan man ju komma utklädd som vad som helst (som i USA då vissa kommer som prinsessor och vad fan som helst) men på mina halloweenpartyn när jag var liten så var det alltid spöken, vampyrer och häxor. Och det är så jag vill ha mitt halloween. Här är jag och Jens på halloween 2010:
 
 


Idag var jag ju som sagt i stan och handlade lite grejs inför lördag, gick hem och testade grejerna och gjorde ett riktigt äcklgt sår. Titta, ewww:
Blev inte super bra, ska göra det bättre och äckligare på lördag. Stay tuned! ;)
 
Halloween is my favourite part of the year (christmas too), So today I practised a bit on my halloween make up skills. I won't tell you what I will look like on halloween yet. You'll have to guess until Saturday when the big party is ;) Do you like the photos of me and my friend Jens? It's from halloween 2010. I like.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0